Werken bij PhoneCare
We zijn op zoek naar jou!
Interne trainingen en opleidingen
Geen ervaring? Geen probleem. Van gesprekstructuur tot omgaan met weerstand. We leren het je allemaal met interactieve klassikale trainingen, met een goede balans tussen theorie en oefenen die we zelf hebben ontwikkeld.
Leuk bonussysteem
Doe jij het goed, dan belonen we je graag. Als je werkt kun je op allerlei manieren PLUSPUNTEN verdienen. Hoe beter we het doen als bedrijf hoe meer geld er in de pot zit. En hoe beter jij het doet hoe groter je aandeel.
Lekker jezelf zijn
Wij zijn een divers team. Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen is ons motto. Met respect voor de ander vullen we elkaar lekker aan!
Werken bij Phonecare
Wij zijn een inbound callcenter, gespecialiseerd in receptie op afstand.
Wij brengen bellers in contact met onze klanten, nemen boodschappen aan, of voorzien bellers van informatie.
Dit doen we met behulp van onze speciale PhoneCare App die op maat is ontwikkeld voor PhoneCare.
Wij leiden je zelf op tot Allround Telefonist(e). Dit begint met onze instroom trainingen, en gaat door met je 4-wekelijkse coaching gesprekken.
Tussendoor kun jij in je medewerker portal precies zien hoe je er voor staat. Iedere week worden random gesprekken van je geluisterd en gescoord in ons QM systeem en kun je zien welk cijfer jouw gesprekken hebben gekregen, en ook zelf de beoordeelde gesprekken nog eens terug luisteren. In deze zelfde portal zie je jouw rooster, je verlofsaldo en je pluspunten.
Heb je vragen? Er zit altijd een supervisor voor je klaar. Telefonisch bereikbaar als je thuiswerkt, en centraal op de werkvloer als je op kantoor werkt.


De leukste werkgever van Utrecht
Naar onze klanten houden we het graag simpel, transparant en persoonlijk. Voor onze medewerkers houden we het graag leuk, uitdagend en persoonlijk.
We zorgen voor onze medewerkers zoals zij zorgen voor onze klanten. We denken mee, en ondersteunen waar we kunnen. Verder is er ruimte voor ambitie, zowel binnen als buiten onze organisatie.
Ons kantoor heeft een eigenzinnige huiselijke sfeer. Bij een inbound callcenter is dingen samendoen met je collega’s niet iets wat altijd vanzelfsprekend gedurende de dag gebeurt, dus daar maken we ruimte voor. Met Tosti Tuesdays, en Air-fry-days. Maar ook met regelmatige borrels en uitjes, en toernooien op onze Nintendo Switch.
Wil je rust in je pauzes? Dan trek je je terug (in de massage stoel) in onze lounge. Wil je juist gezelligheid dan heeft onze kantine alles wat je nodig hebt.
Welke functie spreekt je het meeste aan?
Team PhoneCare Trainee Supervisor
24-32 uur per week
Team Phonecare topper Parttime of Fulltime mogelijk!
8-32 uur per week
Wat zeggen je toekomstige collega’s?
