Klantcontact voor Fysiotherapie praktijken

PhoneCare, de businesspartner ook voor kleinschalig maatwerk:

PhoneCare is jouw partner voor klant- en clientgericht eerstelijns telefonisch contact. Ook voor jouw fysio-praktijk en -maatschap. Met ruim 30 jaar ervaring in klantcontact begrijpen we de noodzaak en professionele integriteit en bieden we uiteenlopende telefonische opvang voor patiënten en cliënten.

Kortom, jouw extern flexibele -en schaalbare customer service partner!

 

Voor praktijken die (tijdelijk) even niet bereikbaar zijn voor telefonisch contact, voor telefonische informatievoorziening en agenda-planning. In goed overleg plant PhoneCare in jouw agenda afspraken voor diverse therapeuten en diverse specialisaties. Altijd integer, gedreven en klantgericht werkt PhoneCare als businesspartner voor honderden klanten en duizenden contact per maand. Volledig geïntegreerd met erkende branchesystemen of op basis van een praktische werkwijze. Ook voor jouw praktijk.

Uit recent onderzoek blijkt dat een goede telefonische bereikbaarheid veel vertrouwen oplevert bij klanten. Meer dan 57% van klanten geeft aan graag telefonisch contact te willen hebben. Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen in jouw organisatie. Daarnaast waarderen de klanten 67% van de gevallen het telefonisch klantcontact significant hoger dan de overige vormen van contact. Bron: Nationale Voice Monitor 2024.

PhoneCare is als businesspartner al meer dan 30 jaar gespecialiseerd in eerstelijns telefonische klantcontact voor diverse en zeer uiteenlopend MKB-bedrijven. Onze inzet is zeer kosten-efficiënt en schaalbaar en ons toegewijde team zorgt voor een snelle en professionele klantenservice op basis van maatwerk.

PhoneCare is een dienst van Pluscare. Naast het klantcontact hebben we de afgelopen jaren veel tijd en aandacht besteed aan de ontwikkeling van onze eigen platform. Door deze eigen ICT-ontwikkeling zijn we in staat om steeds weer mee te bewegen met de wensen van onze klanten in de markt.