PhoneCare: meer dan 30 jaar partner voor klantcontact.

PhoneCare is al meer dan 30 jaar een toegewijd partner voor efficiënt- en betaalbaar (telefonisch) klantcontact. PhoneCare is al jaren partner voor een hechte groep vaste klanten in het MKB. Betrouwbaar en klantgericht en met een ervaren en hecht team van betrokken en enthousiaste collega’s met hart voor jouw zaak.

PhoneCare voor iedereen: diverse- en uiteenlopende klanten:

Voor klanten die tijdelijk even niet bereikbaar zijn voor telefonisch contact, voor telefonische informatievoorziening, voor verkoopbegeleiding, voor de agenda-planning. Altijd gedreven en klantgericht voor honderden klanten en duizenden contacten per maand; voor moderne online web platformen tot het klantcontact bij advocaten, voor absentie-meldingen op scholen tot agendaplanning van bijvoorbeed fysiotherapeuten.

Naast onze jarenlange ervaring blijkt uit recent onderzoek dat een telefonische bereikbaarheid veel vertrouwen oplevert bij klanten. Meer dan 57% van klanten geeft aan graag telefonisch contact te willen hebben.

Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen in een organisatie. Daarnaast waarderen de klanten 67% van de gevallen het telefonisch klantcontact significant hoger dan de overige vormen van contact. Bron: Nationale Voice Monitor 2024.

PhoneCare is een dienst van Pluscare. Naast het klantcontact hebben we de afgelopen jaren veel tijd en aandacht besteed aan de ontwikkeling van onze eigen platform. Door deze eigen ICT-ontwikkeling zijn we in staat om steeds weer mee te bewegen met de wensen van onze klanten in de markt.

Webshops

De beste en complete service in klantcontact voor webshops!

Fysiotherapie

Uw afspraken ingepland via Phonecare, gemak dient de mens!