Afhankelijk van de aard en de intensiteit van het telefoonverkeer, kiest u het dag- of maand- abonnement dat bij u past.

Economy

2495per maand
  • gratis gesprekken

  • werkdagen
    08:30 – 20:00 uur

  • zaterdag
    09:00 – 17:00 uur

  • kosten per gesprek
    € 1,25 *

  • entreekosten
    gratis

  • opzegtermijn
    geen

Business

12500per maand
  • gratis gesprekken
    ✓ 125 *

  • werkdagen
    08:30 – 17:30 uur

  • zaterdag

  • kosten per gesprek
    € 1,10 *

  • entreekosten
    gratis

  • opzegtermijn
    geen

Inclusive

17000per maand
  • gratis gesprekken
    ✓ 175 *

  • werkdagen
    08:30 – 20:00 uur

  • zaterdag
    09:00 – 17:00 uur

  • kosten per gesprek
    € 1,10 *

  • entreekosten
    gratis

  • opzegtermijn
    geen

*Bij gesprekken langer dan 90 seconden, rekenen we 0,019 euro per seconde voor iedere seconde boven de 90 seconden.

Ingaande per 1 januari 2024

EVEN EEN DAG NIET BEREIKBAAR?

Day by Day

  • Werkdagen: 08:30 – 20:00**

  • Zaterdag: 09:00 – 17:00

  • Kosten per gesprek: € 1,50 *

  • Geen entreekosten of opzegtermijn

1000per dag

EXTRA MODULE

PhoneCare Plus

  • Eigen meldteksten

  • Voicemail buiten openingstijden

  • Doorschakelen naar een extern nummer buiten openingstijden

750per maand

Notificatie
Ontvang direct na elk inkomend gesprek een bericht per SMS of email. De kosten hiervoor bedragen 25 cent. Blijf altijd op de hoogte, waar u ook bent of wat u ook doet.

Dagrapport
Bij elke abonnementsvorm is 1 rapportage aan het eind van de dag bij de prijs inbegrepen. Extra rapportages per op het door u gewenste tijdstip, kosten 25 cent.

Doorverbinden
Als u dit wenst verbinden wij uw gesprekken door naar bijvoorbeeld uw mobiele telefoon of elk ander nummer waar u op dat moment bereikbaar bent. We berekenen hiervoor doorverbindkosten afhankelijk van het nummer (vast, mobiel of internationaal) waarnaar wij doorverbinden.