Klantcontact voor advocatuur

PhoneCare voor advocatuur

PhoneCare, de businesspartner ook voor kleinschalig maatwerk:

In de advocatuur is aandacht voor klanten vanzelfsprekend. Iedere klant is uniek en een permanente bereikbaarheid zorgt voor het noodzakelijke vertrouwen tussen de advocaat en de klant: of dit nu tijdens de voorbereidingen en het uitwerken van de zaken voor klanten is of de tijd die een advocaat op de rol staat bij de rechtbank voor klanten. In de advocatuur is bereikbaarheid en aandacht voor de klant vanzelfsprekend, noodzakelijk maar ook iedere dag een uitdaging. Met meer dan 30 jaar ervaring begrijpt PhoneCare de essentie van de bereikbaarheid, vertrouwelijkheid en integriteit die nodig is voor de hoogwaardige, specialistische diensten in de advocatuur. Tegelijkertijd zorgen we voor een flexibele dienstverlening op maat. Uiteraard werkt PhoneCare met een aansluitende uitbestedingsovereenkomst, binnen de richtlijnen van de AVG en volgen we de noodzakelijke security-protocollen.
Uit recent onderzoek blijkt dat een telefonische bereikbaarheid veel vertrouwen oplevert bij klanten. Meer dan 57% van klanten geeft aan graag telefonisch contact te willen hebben. Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen in een organisatie. Daarnaast waarderen de klanten 67% van de gevallen het telefonisch klantcontact significant hoger dan de overige vormen van contact. Bron: Nationale Voice Monitor 2024. PhoneCare is een dienst van Pluscare. Naast het klantcontact hebben we de afgelopen jaren veel tijd en aandacht besteed aan de ontwikkeling van onze eigen platform. Door deze eigen ICT-ontwikkeling zijn we in staat om steeds weer mee te bewegen met de wensen van onze klanten in de markt.
Uit recent onderzoek blijkt dat een telefonische bereikbaarheid veel vertrouwen oplevert bij klanten. Meer dan 57% van klanten geeft aan graag telefonisch contact te willen hebben. Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen in een organisatie. Daarnaast waarderen de klanten 67% van de gevallen het telefonisch klantcontact significant hoger dan de overige vormen van contact. Bron: Nationale Voice Monitor 2024. PhoneCare is een dienst van Pluscare. Naast het klantcontact hebben we de afgelopen jaren veel tijd en aandacht besteed aan de ontwikkeling van onze eigen platform. Door deze eigen ICT-ontwikkeling zijn we in staat om steeds weer mee te bewegen met de wensen van onze klanten in de markt.

PhoneCare is als businesspartner al meer dan 30 jaar gespecialiseerd in eerstelijns telefonische klantcontact voor diverse en zeer uiteenlopend MKB-bedrijven. Onze inzet is zeer kosten-efficiënt en schaalbaar en ons toegewijde team zorgt voor een snelle en professionele klantenservice op basis van maatwerk. PhoneCare is een dienst van Pluscare. Naast het klantcontact hebben we de afgelopen jaren veel tijd en aandacht besteed aan de ontwikkeling van onze eigen platform. Door deze eigen ICT-ontwikkeling zijn we in staat om steeds weer mee te bewegen met de wensen van onze klanten in de markt.