Werken bij PhoneCare
We zijn op zoek naar jou!
- Een super gezellige werkplek midden in Utrecht
- Contracten vanaf 8 uur tot 32 uur per week
- De leukste collega’s van Nederland
Solliciteer direct
Vul je gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met je op!
- Trainingen en opleidingen
Geen ervaring? Geen probleem. Van gesprekstructuur tot omgaan met weerstand. We leren het je allemaal met interactieve klassikale trainingen, met een goede balans tussen theorie en oefenen die we zelf hebben ontwikkeld.
- Leuke variabele beloning
Doe jij het goed, ben je zelden ziek en ben je flexibel, dan is de bonus al snel verdiend! Wij zijn dus overtuigd van een positieve impuls, op positief resultaat en dat werkt enthousiasme en een prettige werksfeer in de hand.
- Lekker jezelf zijn
Wij zijn een divers team. Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen is ons motto. Met respect voor de ander vullen we elkaar aan en kunnen we van elkaar leren.
Werken bij Phonecare
Wij zijn een inbound callcenter, gespecialiseerd in klantcontact op afstand.
Wij brengen bellers in contact met onze klanten, nemen berichten aan en voorzien uw bellers van informatie.
Dit doen we met behulp van onze speciale PhoneCare App die op maat is ontwikkeld voor PhoneCare.
Wij leiden je op tot Allround Medewerker Klant Contact. Dit begint met onze instroom trainingen en dit kan worden gecontinueerd dankzij onze 4-wekelijkse coaching gesprekken.
Tussendoor kun jij in je medewerker portal zelf precies zien hoe je er voor staat. Van fouten kun je tenslotte leren. In dezelfde portal kun je tevens je opgebouwde variabele beloning (die je maandelijks krijgt uitgekeerd) terugvinden, evenals andere zaken, zoals jouw rooster en je verlofsaldo. En uiteraard kan je rekenen op een goede begeleiding voor het behalen van je variabele beloning.
Heb je vragen? Er zit altijd een supervisor voor je klaar. Telefonisch is deze altijd bereikbaar als je thuiswerkt bijvoorbeeld maar ook centraal op de werkvloer als je op kantoor werkt. Zo zorgen we goed voor elkaar.
Wij brengen bellers in contact met onze klanten, nemen berichten aan en voorzien uw bellers van informatie.
Dit doen we met behulp van onze speciale PhoneCare App die op maat is ontwikkeld voor PhoneCare.
Wij leiden je op tot Allround Medewerker Klant Contact. Dit begint met onze instroom trainingen en dit kan worden gecontinueerd dankzij onze 4-wekelijkse coaching gesprekken.
Tussendoor kun jij in je medewerker portal zelf precies zien hoe je er voor staat. Van fouten kun je tenslotte leren. In dezelfde portal kun je tevens je opgebouwde variabele beloning (die je maandelijks krijgt uitgekeerd) terugvinden, evenals andere zaken, zoals jouw rooster en je verlofsaldo. En uiteraard kan je rekenen op een goede begeleiding voor het behalen van je variabele beloning.
Heb je vragen? Er zit altijd een supervisor voor je klaar. Telefonisch is deze altijd bereikbaar als je thuiswerkt bijvoorbeeld maar ook centraal op de werkvloer als je op kantoor werkt. Zo zorgen we goed voor elkaar.
De leukste werkgever van Utrecht
Naar onze klanten houden we het graag simpel, transparant en persoonlijk. Voor onze medewerkers houden we het graag leuk, uitdagend en persoonlijk.
We zorgen voor onze medewerkers zoals zij zorgen voor onze klanten. We denken mee, en ondersteunen waar we kunnen. Verder is er ruimte voor ambitie, zowel binnen als buiten onze organisatie.
Ons kantoor heeft een eigenzinnige huiselijke sfeer. Bij een inbound callcenter is dingen samendoen met je collega’s niet iets wat altijd vanzelfsprekend gedurende de dag gebeurt, dus daar maken we ruimte voor. Met Tosti Tuesdays, en Air-fry-days. Maar ook met regelmatige borrels en uitjes, en toernooien op onze Nintendo Switch.
Wil je rust in je pauzes? Dan trek je je terug (in de massage stoel) in onze lounge. Wil je juist gezelligheid dan heeft onze kantine alles wat je nodig hebt.
We zorgen voor onze medewerkers zoals zij zorgen voor onze klanten. We denken mee, en ondersteunen waar we kunnen. Verder is er ruimte voor ambitie, zowel binnen als buiten onze organisatie.
Ons kantoor heeft een eigenzinnige huiselijke sfeer. Bij een inbound callcenter is dingen samendoen met je collega’s niet iets wat altijd vanzelfsprekend gedurende de dag gebeurt, dus daar maken we ruimte voor. Met Tosti Tuesdays, en Air-fry-days. Maar ook met regelmatige borrels en uitjes, en toernooien op onze Nintendo Switch.
Wil je rust in je pauzes? Dan trek je je terug (in de massage stoel) in onze lounge. Wil je juist gezelligheid dan heeft onze kantine alles wat je nodig hebt.