Branches

PhoneCare: meer dan 30 jaar partner voor klantcontact

PhoneCare is al meer dan 30 jaar een toegewijd partner voor efficiënt- en betaalbaar (telefonisch) klantcontact. PhoneCare is al jaren partner voor een hechte groep vaste klanten in het MKB. Betrouwbaar en klantgericht en met een ervaren en hecht team van betrokken en enthousiaste collega’s met hart voor jouw zaak.

PhoneCare voor iedereen: diverse- en uiteenlopende klanten

Voor klanten die tijdelijk even niet bereikbaar zijn voor telefonisch contact, voor telefonische informatievoorziening, voor verkoopbegeleiding, voor de agenda-planning. Altijd gedreven en klantgericht voor honderden klanten en duizenden contacten per maand; voor moderne online web platformen tot het klantcontact bij advocaten, voor absentie-meldingen op scholen tot agendaplanning van bijvoorbeeld fysiotherapeuten.

Jarenlange ervaring

Naast onze jarenlange ervaring blijkt uit recent onderzoek dat een telefonische bereikbaarheid veel vertrouwen oplevert bij klanten. Meer dan 57% van klanten geeft aan graag telefonisch contact te willen hebben.

Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen in een organisatie. Daarnaast waarderen de klanten 67% van de gevallen het telefonisch klantcontact significant hoger dan de overige vormen van contact. Bron: Nationale Voice Monitor 2024.

PhoneCare voor iedereen: diverse- en uiteenlopende klanten

Voor klanten die tijdelijk even niet bereikbaar zijn voor telefonisch contact, voor telefonische informatievoorziening, voor verkoopbegeleiding, voor de agenda-planning. Altijd gedreven en klantgericht voor honderden klanten en duizenden contacten per maand; voor moderne online web platformen tot het klantcontact bij advocaten, voor absentie-meldingen op scholen tot agendaplanning van bijvoorbeeld fysiotherapeuten.
Naast onze jarenlange ervaring blijkt uit recent onderzoek dat een telefonische bereikbaarheid veel vertrouwen oplevert bij klanten. Meer dan 57% van klanten geeft aan graag telefonisch contact te willen hebben.

Telefonische bereikbaarheid zorgt voor meer vertrouwen in een organisatie. Daarnaast waarderen de klanten 67% van de gevallen het telefonisch klantcontact significant hoger dan de overige vormen van contact. Bron: Nationale Voice Monitor 2024.

Wij werken o.a. voor de volgende branches

advocatuur

fysiotherapie praktijken

webshops