STAP 1

Meld u aan op de website

Klik op de inschrijfknop en vul het aanmeldformulier in voor uw gratis proefperiode.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

STAP 2

Een van uw klant contact medewerkers neemt contact op om de details te bespreken

Wij nemen contact met u op, om door te nemen hoe we uw klanten het beste te woord kunnen staan en om door te nemen welke informatie we van u daarvoor nodig hebben.

Denk hierbij aan:

  • contactpersonen en afdelingen binnen uw bedrijf
  • hoe en hoe vaak wij contact met u opnemen

U mag onze dienst twee weken lang gratis proberen. Aan het einde van deze periode stopt uw abonnement automatisch.

STAP 3

Schakel eenvoudig uw telefoon door

U krijgt van ons een doorschakelnummer en u schakelt uw telefoon eenvoudig zelf naar ons door.

Wist u dat u bij de meeste providers kunt u kiezen hoe u wil doorschakelen? Alle inkomende gesprekken, alleen als u ingesprek bent of vertraagd na een aantal seconden?

 

Kijk hier voor meer informatie over hoe doorschakelen werkt bij verschillende providers.

STAP 4

Wanneer de telefoon gaat, wordt uw telefoon opgenomen door een van onze klant contact medewerkers

Onze klant contact medewerker neemt vanaf nu voor u de telefoon op.

Afhankelijk van wat u met ons heeft afgesproken, handelen we het gesprek voor u af, sturen we u een samenvatting van het gesprek of verbinden we de klant(en) naar u door.

Eerst even proberen?

Dat snappen we helemaal. Daarom kunt u bij PhoneCare twee weken gratis onze dienst proberen.

2 weken gratis
u zit nergens aan vast