STAP 1
Meld u aan op de website
Klik op de inschrijfknop en vul het aanmeldformulier in voor uw gratis proefperiode.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
STAP 2
Een van uw klant contact medewerkers neemt contact op om de details te bespreken
Wij nemen contact met u op, om door te nemen hoe we uw klanten het beste te woord kunnen staan en om door te nemen welke informatie we van u daarvoor nodig hebben.
Denk hierbij aan:
- contactpersonen en afdelingen binnen uw bedrijf
- hoe en hoe vaak wij contact met u opnemen
U mag onze dienst twee weken lang gratis proberen. Aan het einde van deze periode stopt uw abonnement automatisch.
STAP 3
Schakel eenvoudig uw telefoon door
U krijgt van ons een doorschakelnummer en u schakelt uw telefoon eenvoudig zelf naar ons door.
Wist u dat u bij de meeste providers kunt u kiezen hoe u wil doorschakelen? Alle inkomende gesprekken, alleen als u ingesprek bent of vertraagd na een aantal seconden?
Kijk hier voor meer informatie over hoe doorschakelen werkt bij verschillende providers.
STAP 4
Wanneer de telefoon gaat, wordt uw telefoon opgenomen door een van onze klant contact medewerkers
Onze klant contact medewerker neemt vanaf nu voor u de telefoon op.
Afhankelijk van wat u met ons heeft afgesproken, handelen we het gesprek voor u af, sturen we u een samenvatting van het gesprek of verbinden we de klant(en) naar u door.