Service op maat
U geeft aan hoe uw telefoon wordt aangenomen.
U bepaalt hoe wij reageren op verschillende vragen.
Binnen 24 uur actief
Starten is snel en eenvoudig. Als het nodig is kunnen we dezelfde dag nog voor u beginnen.
Geen kleine lettertjes
Bij PhoneCare kennen we géén entreekosten, opzegtermijnen of langlopende verplichtingen. Alle abonnementen kunt u per maand opzeggen.
Persoonlijk en meedenkend
Uw telefoniste doet meer dan alleen noteren. Wanneer een binnenkomend gesprek om snelle actie vraagt, zal zij niet aarzelen om direct contact met u te zoeken. Desgewenst kan het spoedeisende gesprek direct daarna worden doorverbonden.
Bij PhoneCare werken we met vaste telefonistes. Zo leren we u en uw onderneming steeds beter kennen en krijgen uw relaties nooit een vreemde aan de telefoon, wat uw professionaliteit ten goede komt.
![telefoniste2](https://www.phonecare.nl/wp-content/uploads/2021/04/telefoniste2.jpg)
![telefonist3](https://www.phonecare.nl/wp-content/uploads/2021/04/telefonist3.jpg)
Flexibel en voordelig
Afhankelijk van de aard en de intensiteit van het telefoonverkeer, kiest u het maand- of dagabonnement dat bij u past. Deze keuze kunt u op elk gewenst moment zonder kosten wijzigen.
Bovendien heeft u voor PhoneCare geen extra apparatuur nodig.
In 3 eenvoudige stappen uw eigen telefoniste